Salut

Salut!
Bine ai venit pe blogul meu!!!

Vizionare placuta !!

luni, 18 aprilie 2011

Cand eram...

Cand eram un val lovit de stanci
Nestiut de nimeni
Sfaramat cu lupte adanci
Cautam al vieti rost senine

Eram fara speranta
Purtat mereu de vant
In tristetea ce-o aveam
Purtam mereu un gand

Vream sa plec departe
In nimic sa nu mai cred
Dar totusi aveam speranta
Ca nu am sa te pierd

Tu si Dumnezeu
Sunteti pentru mine
Speranta ce o am
Tare as vrea sa fiu cu tine !

Cand eram trist
Fara de speranta
Stiam ca Dumnezeu
Mi-a dat o siguranta

Siguranta esti tu
E faptul ca ma iubesti
Ale tale cuvinte le cred
Caci cu drag mi le daruiesti

As plange mereu
Doar sa se duca dorul
In noapte spre bolta albastra
Cu aripi mari mi-as lua zborul

As zbura spre tine
Stelele cu aripi sa cuprind
Iar atunci cand am sa te vad
Incet pe toate sa le desprind

Atunci ai straluci de frumusete
De dragostea lui Dumnezeu
Dar nu in ultimul rand de toate
Te iubesc si eu !

Cat mi-e drag de tine
Si singur nu ma simt
Esti mereu cu mine
In tine ma  alint !

Nu vreau sa te pierd
Nu vreau sa treaca o zi fara tine
Caci in prag de seara
Esti visul unei nopti senine !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu