Salut

Salut!
Bine ai venit pe blogul meu!!!

Vizionare placuta !!

luni, 18 aprilie 2011

Visul...

E tacere !
Aud doar bataia inimi mele,vise  imi dau noi ganduri ,iar sperantele mi se aseaza in mi de randuri.
Privirea mi-e indreptata spre geam,zaresc o  stea.Lumina ei lumineaza fata mea si incerc sa adorm.
Am deschis ochi spre o alta lume ,acolo erai si tu.Tiam zarit ochii,erau doi astri ascunzi in timpul zilei.Ieseai doar in tacerea nopti  Iar frumusetea ta era de nedescris.Am continuat sa visez dar dupa un timp o picatura de apa ma trezit.
Am privit in jur,iar tu erai cu mine.
Te-am sarutat incet,apoi amandoi ne-am indreptat spre geam .SClipeau stelele in privirea ta  iar iubirea mea crestea sin ce in ce mai mult.Apoi te-am luat in brate si-n dragostea noastra am adormit in cant.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu