Salut

Salut!
Bine ai venit pe blogul meu!!!

Vizionare placuta !!

luni, 18 aprilie 2011

In noapte

In scumpile nopti de veghe
Cand te asteptam
Ascultam glasul vantutlui pustiu
Si  dor peste dor cutreieram

Priveam la stele si credeam in ele
Priveam la geam printre zabrele
Te asteptam in tainic dor
O! iubito cat as vrea sa zbor

As zbura la tine
Dorul sa-mi alini
Lacrimile ce  le-ai varsat
Au fost apa pentru crini

Inima mi-e trista
Lovita de suspin
O! scumpa mea iubita
La tine as vrea sa vin

Sa ma cuprinzi in brate
si drumul sa nu-mi dai
Cuprins intre doua ate
Traiesc,al dragostei tale rai

Ce scumpe sunt serile in care
Cu drag amandoi  ne iubim
Si ce triste  sunt clipele in care
Amandoi ne  despartim

Atunci astept o noua zi
In care  sa-ti vad chipul
Caci a graului podoaba
Esti tu,adica spicul

Tot ce am  mai bun
Iubito-ti daruiesc
Si din inima mea scumpo
Vreau sa-ti spun ca te iubesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu