Salut

Salut!
Bine ai venit pe blogul meu!!!

Vizionare placuta !!

joi, 1 noiembrie 2012

Android

Nu am suflet de carne
Ci un aparat de fier
Corpul mi-e metal
Si sufletul de-otel

Sunt fara sentimente
Nu gandesc uman
Am o viata progamata
Pentru mii de anii

Am softul actualizat
Programe de-ncarcare
Un sistem de antivirus
Si functii ajutatoare

Asa sunt eu
Fara parte umana
Un robot ce-i programat
Pentru viata viitoare

Nu-s judecat dupa culoare
Nici dupa-nfatisare
Si oricum n-as fi ranit
Nu simt durere,nu am suflet

Si daca ma lovesti
Degeaba ar fi
Eu n-as simti in timp ce tu simti
Durere in intregu-ti trup

Asa sunt eu cand vad in jur
Oamenii ce n-au iubire
Ei sunt umani si tot nu simt
Mila,iertare si jertfire

Insa eu robot cum sunt
Pot simti in circuite
Caldura ridicata-n timp
Posibil sa devin uman

Oamenii devin roboti
Si robotii umanoizi
Se schimba sensul vietii
Inainte sa decizi

Sunt Android
Si tu vei devenii
Daca n-ai sa schimbi
Ura intr-o zi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu