Salut

Salut!
Bine ai venit pe blogul meu!!!

Vizionare placuta !!

joi, 1 noiembrie 2012

Batranetea Dragostei

Si nu mai stiu sa plang a fost de mult asa ceva
Am mers pe un drum stingher
Nu erai nicaieri,ploua si...nimic
Am pierdut

Undeva pe cer aparuse o lumina
Credeam ca apar stele, dar era ceva ce se misca
Un avion cu pasageri,calatori ai lumii
Dar nu erai acolo

M-am uita dupa soare,luna si stele
Am dat anii mai inainte
Speram sa te gasesc
Dar nu erai

Eram sbuciumat,cu lacrimi triste
Obrajii rosii,si buzele pline de sange
Eram ranit in suflet
O epava pe apa

N-am renuntat sa caut
Intrebam tot ce intalneam in cale
Poate stiau de o frumoasa fata
Pe care o iubesc

Dar in zadar a fost cautarea
Caci deja era tarziu si noapte
Oricum natura murea
Insa eu m-ai respiram putin

Si m-am apropiat de un copac batran
Era ca si mine
Trecut de ani si obosit
Cu gandul la un maine

Nici soare nu-i m-ai trebuia
Caci deja-i trecuse timpul
Apa efect nu mai avea
Era tarziu sa mai aibe suflare

Si s-a dus,m-am dus si eu
Departe cu dorul si neimplinit
Unde esti frumoaso?
Nu te-am gasit

Dar te mai astept,poate apari
Vino acum cat inca mai am viata
In juru-mi toate pier dar mai cred
Ca ai sa apari,m-ai am speranta

Si poate vei aparea-ntro zi
Ma voi bucura de soare
De tot ce simt de tot ce am
De tine floare

Hai vino,vino acum
Am iubire sa-ti ofer
Un oras al nostru
Vino,te astept !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu