Salut

Salut!
Bine ai venit pe blogul meu!!!

Vizionare placuta !!

joi, 1 noiembrie 2012

Mii de cuvinte

Mii de cuvinte mi-au asternut gandul
Si totusi nu pot sa te descriu
Caci frumusetea ta din margini
Cuprinde lumea ce o stiu

Ci pare totul vesnic si feeric
Cand ma gandesc ades la tine
Lumea mea prinde culoare
Si vesmantul de pe mine

Si nu mai pare inorat afara
Cand in min traiesti doar tu
Caci nu-i fiinta mai frumoasa
Sa-mi vindece sufletu

S-au dus clipele de nostalgie
Ai aparut tu fiinta scumpa
O tin cat pot de mult in min
Dar inima mereu se arunca

Si trece usor ziua
E toul placut
Caci simt ca traiesc
Ca am un inceput

Si nu te-as pierde niciodata
Te-as tine legata de min
Caci viata nu mai e frumoasa
Daca nu traiesc cu tin

Mi-e calda fiinta
Si inima-mi vibreaza
Timpul sta in loc
Cand apari in mreaja

Ma topesc cu tine
In dragoste profunda
Fa ca valul tau
De lume sa m-ascunda

Sarutarea ti-e fierbinte
Si parul zglobiu
Ochii din marmuri
Si trupu auriu


Cad peste mine ganduri
Si stele ce-am numarat
Zilele si anii
In care te-am asteptat

Si-ai aparut
In moment de tristete
Ai schimbat totul
Mi-ai daruit noblete

Mana ta-i de catifea
Cu finete ma atingi
Si cand se-ntampla asta
Mii de stele stingi

Si ne-acopera noaptea
Intuneric vesmant
Dar cand ti-aprinzi iubirea
Se face rosu pamant

Te petrec iubire sfanta
Esti mereu mai dulce
Te simt mereu in min
M-ai departe m-as tot duce

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu