Salut

Salut!
Bine ai venit pe blogul meu!!!

Vizionare placuta !!

joi, 1 noiembrie 2012

De ce nu pot

De ce nu pot privi
Cand sunt privit de alti
Si pun privirea-n jos
Tacut!

De ce nu pot sa cred
Ca sunt ca orisicare
Facut tot dintr-un lut
Diferit doar de culoare

De ce-s inspaimantat
Ca lutul meu e negru
Si-s lovit de gand
Intristat!

De ce-i pamantul negru
Si din el mancam toti roade
Cand pot sa spun destul de ferm
Ca culoarea mea nu-mi place

Sunt atatea lucruri negre
Pe care le iubim
Dar de ce pe oameni
Nu putem sa-i suferim

De ce toamna pamantul
Scoate tot din el
Oare tot ce-i verde
Rase intr-un fel ?

S-o fi simtit jignit
S-au foarte diferit
O de-ar intelege
Ca prin el au inverzit !

El le-a dat viata
Le-a crescut in timp
Si-s razvratite toate
Cand s-au desprins

Asa-s si eu
Un pamant pustiu de toamna
Ce asteapta mereu clipa
Ca sa vina primvara

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu