Salut

Salut!
Bine ai venit pe blogul meu!!!

Vizionare placuta !!

joi, 1 noiembrie 2012

In lumea mea

In lumea mea am plecat
E rece si pustiu
Sunt doar crengi uscate
Nu mai este apa
Si nici viata

E un nor mare
Ce acopera totul
Si bate vantul in ferestre
Imi scartie usa casei
Si pragul se rupe de vant

Tavanul e uscat
Camera e goala
Doar o patura aseazata jos
Acolo ma voi odihni

Si noaptea e lunga
Fara tine e pustiu
Am plecat sa nu te vad
Caci nu e usor sa-ti vezi visul zdrobit
E greu fara tine

Mi-am atins candva visul
Erai reala te simteam
Nu imi venea sa cred ca am o floare
Dar te-ai ofilit
Si eu la fel

Ai plecat,m-ai lasat in urma
Si eu un mormant uitat
A fost o ploaie peste mine
Trupul mi s-a udat
Nu mai sunt

Nu ma cauta
Sunt in lumea mea uitata
Si tu ai fost candva in ea
Era verde si frumoasa
Acum e pustiu

Si trece timpul
Mintea ta ma uita
Eu risipesc in drum
Iubire parasita
Caci nu are rost

La ce sa mai visez acum ?
Nu mai am somn adanc
Si nici implinire
Sa  pot crede in ceva

S-a dus totul
Te-ai dus si tu
M-am dus si eu
Unde merg ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu