Salut

Salut!
Bine ai venit pe blogul meu!!!

Vizionare placuta !!

joi, 1 noiembrie 2012

Noaptea

O noapte e rece cand trupul mi-e dezvelit
Un gand e pustiu cand nu te privesc
Inima pare un izvor ce a secat
Ma gandesc la tine la tot ce am visat

Pustiu e totul in calmul noptii tarzii
Din minte-mi se rup ganduri in mii de fasii
Calator prin vise de realitate uitat
Te-am gasit frumoaso mult te-am asteptat

Tine-ma de mana in valuri ne-avantam
Ajunge-vom la mal tarm cutreieram
Frumusete scumpa in tine s-a sadit
Cat esti de frumoasa cat esti de dorit !

Noapte lunga ne cuprinzi pe amandoi
Ne ti in ore tarzi cu vise amandoi
Dar treci apoi si ziua vine curand
Imi raman amintiri si frumusetea ei in gand

Frumoaso ma ti legat de tine gandul imi furi
Iubire vesnica vreau sa imi juri
Sa punem pecete  pe-anoastre impliniri
Ca viata si iubirea sa ne aduca fericirii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu