Salut

Salut!
Bine ai venit pe blogul meu!!!

Vizionare placuta !!

joi, 1 noiembrie 2012

Iubire tomnatica

Simt in piept un foc ce arde
Si afara se face tarziu
Caci vine toamna printre oameni
Impresoara tot ce-i viu

Aduce moarte peste viata
Cu nori plini de ura
Si cade ploaie-n toate
Umplandu-mi a mea gura

Si trec zile inorate cu soare rece
Haina mi-e caldura inimii ce-mi trece
Dar tu departe ma privesti ma lasi in urma
Este toamna nu-i caldura

Te mai astept putin caci n-as pleca
Inca mi-este dor de tine
Si asa e toamna rece
Iarna vine !

Ma uit la poze,amintiri,trist privesc in urma
Caci toamna nu-ntelege ca fara tine nu-i cununa
Isi asterne pretutindeni zile triste,inorate
Insa asa sunt toate avem inimi separate

E toamna s-au dus toate la culcare
Eu stau singur cu noptile tarzii
Cutreier sa te stiu in toate
Dar strazile sunt pustii


De te-as gasi as sti ca nu mai sunt singur
Si n-ar mai fi toamna in inima-mi pustie
Ai fi doar tu
Ar fi doar bucurie

Si n-am regrete ca e toamna
Te-as cauta,te-as gasii
Mi-as umple-ntreaga viata
Cu ale tale bogatii

Oricum e toamna
Va trece,va fi altceva
Insa stiu doar un lucru
In toate-i frumusetea ta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu