Salut

Salut!
Bine ai venit pe blogul meu!!!

Vizionare placuta !!

joi, 1 noiembrie 2012

Cu pieptu-mi de jar

Cu pieptu-mi de jar strabat drumul
In noptii tarzii cu mainii strapunse de scris
Imi ridic dorul la cer sa-l vezi
Caci mi-ai deschis o cale sa vin

Tu ai plecat dar totusi ai ramas
In inima mea  si te simt aproape
Poate nu sti dar mai fermecat
Cu un zambet cu simplitate

Si visez acum noaptea,ziua oricand
Zambesc si imi aduc aminte
Ca am avut si clipe cand te-am vazut
Te-am facut sa razi mai ti minte ?

Dar se intampla ceva ciudat
Inima ma face sa te plac
Sa strang in min iubire
De si stiu ca nu e nimic

Si nu stiu ce sa fac acum
Sa renunt sau sa merg inainte
Nu vreau sa fiu doar o umbra
Ce iti acopera inima

Daca raman cu amintri m-ar durea
Caci departe ar fi implinirea
Eu nu vreau doar un vis
Te vreau cu adevarat

As lupta dar in ce sa lovesc
Caci teama mi-e in suflet
Ma-n treb daca sa ma ating
De frumusetea chipului tau

Dar poate departe mi-e gandul
Si tu nu simti la fel
Poate sunt doar o noapte
O stea fara tel

As rupe din loc amicitia
Vreau iubire sa-ti ofer
Nu clipe ce trec
Doar implinire

Ce sa fac sa cred sau sa renunt ?
Imi sti suferinta
Mi-ai luat gandul pustiu
Aduci o primvara

Si de as mai trece prin noapte
As stii din nou dezamagirea
Dar stiu ca toate trec in timp
Insa toate trec dar ramane gol

Dar tu ce sti?
Ce simti in al tau suflet ?
As vrea sa stiu frumoaso
Nu vreau sa suferi

Noaptea e tacere in jur
Si mii de ganduri mintea-mi umplu
Dar mai mult esti tu
Un fior in al meu suflet

Simt simptomele dragostei
Dar un vis imi este totul
Poate nu pot fi invaluit in frumusetea ta
Dar am totusi prietenia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu