Salut

Salut!
Bine ai venit pe blogul meu!!!

Vizionare placuta !!

joi, 1 noiembrie 2012

Ochii tai

Ochii tai sunt tristi iubito
Si din margini lacrimi ies
Mi-e dor de tin’ ca alta data
Iar trandafirii inca cresc.

Te-as cobora din stele
Sa mai stai si pe pamant
Ca-s obosit de-a ta durere
Mai vreau si-n brate sa te strang.

Ce sa fac cand esti departe
Pe meleaguri de-ntristare?
As renunta la vers si tot
Sa nu te pierd prea scumpa floare

A mea viata de poet ma duce-n departare
Cu lacrimi multe neuitat  de gandul tau ce doare
Si-as rupe din min’ cuvinte ce ma tin legat
Nu vreau viata de poet, sa fiu iubit cu adevarat.

Ma legan iubire, dorul tau ma cheama
Sunt pasi pregatiti sa vina dar nu-i baga in seama
Vor sa mi te ia, sa te duca departe
Dar inima mea straina mereu te simte aproape.

Nu pleca iubire, nu ma lasa in urma
Caci viata e doar praf fara a ta cununa
Nu lasa ca ploaia cea rece sa ma ude
Ci atuncea in bratul tau m-ascunde.

Te iubesc, iubito, te vreau mereu aproape
Caci ce e pe pamant  rau nu ne poate face
Ci doar sa vina raspuns de sus
Caci acolo nimic nu e ascuns.


Vreau sa te vad din nou cuprinsa de frumusete
Caci cand te privesc vad doar noblete
Sa ma strangi in brate si drumul sa nu-mi dai
Tine-ma aproape ca intr-un colt de rai.

Feerica realitate traiesc cu tine
Caci dorul dupa tine mereu imi vine
Alerg cu nerbdare sa te prind din urma
Dar te prind si viata este buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu