Salut

Salut!
Bine ai venit pe blogul meu!!!

Vizionare placuta !!

joi, 1 noiembrie 2012

Frumoasa e iubirea

Frumoasa,frumoasa e iubirea cu tine
O viata intreaga s-o simt si nu m-as plictisi
Caci totul e frumos in lume
Cand existi,cand esti a mea

Si spun la cer sa-mi lege ochii
Sa ma duca undeva
Tot acolo cu tine
Unde te-am intalnit,
Unde ai devenit a mea

Si restul vietii sa-mi petrec
Nopti si zile langa tine
Sa iubesc cum n-am iubit
Dar si tu pe mine

Mai cresc inca flori in gradina
Chiar si-acelea de demult
Caci iubirea ta-i mireasma
Un cantec dulce ce-l ascult

Privighetori se-aduna seara
La fereastra noastra mare
Ele iti vegheaza somnul
Cu vorbe dulci incantatoare

Dar nici eu nu dorm
N-as putea cand sunt cu tine
Vreau ca somnul sa-ti veghez
Sa-ti fie bine !

Si-apoi vine dimineata
Te zaresc trezind din somn
Privesc chipu-ti odihnit
Si nici ziua nu mai dorm

Binecuvantata zi mai este
Cand apari in briza grea
Toate atunci imi merge bine
Colorezi fiinta mea

Si-mi sade bine langa tine
Sunt fericit si implinit
Nu e fata mai frumoasa
Sa ma faca fericit

Si-asa trece viata mea
Cu zile bune chiar si rele
Dar nu-mi pasa de nimic
Trec usor cu tine-n ele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu