Salut

Salut!
Bine ai venit pe blogul meu!!!

Vizionare placuta !!

sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Cand lumina

Cand lumina inimii mi se stinge
Cand bataile inceteaza sa mai bat
Cad usor in mainile triste
Si ma tin strans legat

Cand glasul nu-ti aud macar odata
Cand ceea ce simt eu nu simti si tu
Pier in linistea din mine
Si in durere ma scufund

Cand privesc la ceas uneori
Cand privesc in juru-mi si tu nu esti
Mi se pare a timpul trece greu
Si ma intreb unde esti

Cand inima imi este trista
Cand gandurile mi se adun
Vreau sa sti clipa de clipa
ca-ti daruiesc tot ce am mai bun

Cand cuvintele mi le aleg
Cand imi doresc sa te visez
As da orice sa fiu cu tine
Ca inr-o zi sa nu te pierd

Cand inima imi suspina
Cand strig pana la cer
CU lacrimi fierbinti pe obraz
Celui de sus eu te cer

Cand timpul pare sa stea in loc
Cand nu stiu ce sa-ti mai daruiesc
As vrea sa si atucea
Ca-s langa tine si Te Iubesc !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu