Salut

Salut!
Bine ai venit pe blogul meu!!!

Vizionare placuta !!

sâmbătă, 28 ianuarie 2012

MI-e dor

Cand inima din mine plange
Eu stiu ca esti departe
Si din amintiri incerc sa strang
Clipe petrecute alta data

Cand iti simt dorul
Parca aripi ar vrea sa-mi iasa
Sa zbor acolo unde esti
Caci gandul nu ma lasa

As vrea din nou sa te aud
Caci inima mie obosita de-al tau dor
Vreau din nou sa iti vad chipul
Sa te strang in brate si sa simt ca zbor

Cu inima-mi surpata de dor
Cu glasu-mi zdrobit
Ma ridic din valuri
Sa pot ca sa te simt

Usor pe-o foaie alba
Plutesc ganduri pentru tine
Sunt scrise doruri si-amintiri
Si clipa revederi care vine

As vrea sa te vad in noapte
Sa ma apropii incet de tine
Sa-ti sarut chipul bland
Si sa nu mai pleci de langa mine

Nu vreau sa te aud cum taci
Cand iti spun ceea ce simt
caci doar in tine iubita mea
Eu imi gasesc alint

Inima din mine plange
In dorul tau eu ma scufund
Dorinta imi e prea mare
Si apoi incep sa plang

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu