Salut

Salut!
Bine ai venit pe blogul meu!!!

Vizionare placuta !!

sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Cuvinte

Ce usor mi se-nfrang aripile
In vantul rece si iute
Ce usor inima mi se zdrobeste
In cuvintele pe care le spui

Astept cu nerabdare
Sa-mi spui cuvinte frumoase
Vreau sa cad pe pieptul tau
Coplesit de puternic sentiment

Mereu inima mi se-ntristeaza
Caci nu sunt cu tine
Pe aripile mele se scurg picaturi de ploi
Si acelasi gand vechi,cand te voi vedea ?

Cate cuvinte-mi spune inima
Mereu ma-ndeamna sa iti spun
Ca te iubesc dar e prea devreme
Si in mine ma scufund

Timpul parca trece greu
Si-s condus de puternic sentiment
Caci dorul mereu ma apasa
Si mie teama sa nu te pierd

Se scurg amintiri
Pe crengi,frunze si fata
Usor parca sunt legat
Si ma desprind de groasa ata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu