Salut

Salut!
Bine ai venit pe blogul meu!!!

Vizionare placuta !!

sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Si ce daca

Si ce daca sufar acum
Si privesc cum totul dispare
Si ce daca in calea mea e fum
Eu tot n-ajung la disperare

Si ce daca inima ma arde
Vrand sa ma tranteasca la pamant
Eu stiu ca mana Ta cea tare
M-atinge prin Duhul Sfant

Si ce daca imi vine sa plang
Ca pierd totul asa usor
Eu stiu ca lupta nui in zadar
SI la Tine am ajutor

SI ce daca imi vine sa zbier
In necurmata durere
Sa stiu ca sunt copilul Tau
Ma umple de placere

Si ce daca imi vine sa plec
Sa nu mai privesc in urma
Eu stiu ca la vocea Ta
Totii ingerii se-aduna

Si ce daca privesc inapoi
Amintindu-mi de frumoase clipe
Cand cad eu stiu ca drepata Ta
Pana la cer vrea sa ma ridice

Si ce daca ma pierd in tristete
Si iubire nu as fi vrut sa fie
Ma las condus de vocea Ta
Pana la Tine-n bucurie

Si ce daca vorbesc in zadar
Si lupta mie Ostenita
Eu stiu ca rugaciunea cu har
La Domnul e primita

Si ce daca nu vad raspuns
Si asteptarea mi se pare mare
Mai presus de-orice acum
Am un pret si o salvare

2 comentarii: