Salut

Salut!
Bine ai venit pe blogul meu!!!

Vizionare placuta !!

sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Diferit

Sunt diferit printre ganduri si fapte
Sunt doar un simplu om cu a lui povara
Pierdut in acel vis departe
Si care isi poarta crucea-n spate

Sunt diferit de haina omeneasca
Ea se schimba zi de zi
Eu nu vreau sa ma schimb
Si sa traiesc doar erezii

Dar ma simt infrant de lupte
Si-am cazut la pamant cu inima zdrobita
Cu acel vis neinteles de nimeni
Si cu dorinta-mi neimplinita

Si-mi spun inimi sa taca
Dar durerea din ea o stinge
Pe faclii se scurge ceara si focul incet se stinge
Intunericul s-a lasat ,si usor cad patruns de neimplinita iubire

Ce foc mi se aprinde-n cale
Ce flacara mistuitoare
Marea se vede-n departare
Dar eu sunt prea obosit ca sa mai alerg

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu