Salut

Salut!
Bine ai venit pe blogul meu!!!

Vizionare placuta !!

sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Rugaciune pentru tine

Stiu ca nu-ti merit iubirea
Si nici ceva frmos sa am
Dar Doamne te rog fierbinte
Sa nu-mi iei ceea ce am

Ajuta-mi sa te iubesc mai mult pe tine
Si din Tine sa-i daruiesc si ei
Iubire si dragoste divina
Doamne tu poti si faci ce vrei

Iti multumesc pentru iubire
Si te rog sa nu mi-o iei
Adesea ma gandesc la ea
Dar totusi fa ce vrei

Imi da zambetul pe fata
Dar stiu ca de la Tine este
Ma face sa traiesc
Si sa ma simnt ca-ntro poveste

Doamne ramai cu mine si ea
Si binecuvanta pe amandoi
Tine-ne Tu impreuna
La bine si nevoi

Pazeste -o-n fiecare zi
SI indreaptai pasi
Acolo spre locul etern
Unde iubirea iti asterni

Acum la final de rugaciune
Tata te rog din nou
Fa ca bucuria noastra
S-ajunga la altar ca si un cadou

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu