Salut

Salut!
Bine ai venit pe blogul meu!!!

Vizionare placuta !!

sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Doamne

Doamne nu iti aud vocea
Printre miile de ganduri
Se aseaza una dupa alta
In a mintii mele randuri

Doamne nu vreau sa vad ca taci
Cand inima mie surpata
In drumul meu vreau sa te-arati
sa fiu ca alta data

Doamne nu vreau sa vad cum stai
Cand sunt lovit de stanca
Vreau mana sa-ti intinzi
Cand cel rau cu greu arunca

Doamne nu vreau sa vad cum treci
Departe uitand de mine
Caci eu la altul nu ma duc
Vin doar la Tine

Doamne nu vreau ca sa te pierd
Desi sunt zdrobit de-atata vrasmasie
Eu doar de tine sunt creat
Te rog da-mi Tu bcurie

Doamne te rog ca sa ma ierti
Stiu ca-s vinovat de toate
Tu niciodata nu gresesti
Si esti cel ce toate poate

Dami o inima curata
Un Duh nou si ial pe cel zdrobit
Caci in lupta mea cea mare
Doar la Tine am venit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu