Salut

Salut!
Bine ai venit pe blogul meu!!!

Vizionare placuta !!

sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Din nou la tine

N-am stiut sa vad credinta
In umila suferinta
N-am vrut sa vad care e drumul
Usor spre biruinta

N-am vrut sa cred in Tine
Si cu ura te-am privit
Dar umil slab in credinta
Tot la Tine am venit

Te-am intristat mereu
Prin vorbe de nedorit
Dar am aflat o scump Isuse
Ca nu te lasi batjocorit

Acum imi cer iertare
Te rog sa nu ma-ndepartezi
Caci in iubirea Ta cea mare
Pe-ai Tai copii nu vrei sa-i pierzi

Ce striga inima din mine
Striga dupa-a Ta iertare
Cad zdrobit pe-ai mei genunchi
Si ma-ndrept spre-a Ta salvare

Ce grea e suferinta
Dar stiu ca Ti-ei pasa
Printre lacrimi te gasesc
Si ma-ndrept din nou acasa

Iubirea Ta-i coplesitoare
Din ruina aduci la viata
Caci moartea si iubirea Ta
Adesea mi-e povata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu