Salut

Salut!
Bine ai venit pe blogul meu!!!

Vizionare placuta !!

sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Inainte de culcare

Ce calda si sublima iubire
Inima imi potoleste
Setea incet se pierde
Si sunt implinit de dulce sentiment

Ce liniste se-asterne
Pe trupul meu strapuns
Si gandul usor imi zboara
In bucurie ma scufund

Ce mana tare ma tine
Ma simt iubit si protejat
Dorinta mi-e indeplinita
Si sufletul curat

ce dulci viori se-aud
Ce veselie mare
Caci pasi mei azi au aflat
Calea spre salvare

Ce ochii blanzi ma privesc
Ce privire arzatoare
Privesc cum incet ei ard
Tot ce-n inima ma doare

Ce dulce e iubirea
Cu a ei dulce armonie
Vreau vesnic s-o traiesc
Sa fiu plin e bucurie

In liniste adorm
Atins de-o mana sfanta
Deschid ochii spre etern
Iar ingerii imi canta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu