Salut

Salut!
Bine ai venit pe blogul meu!!!

Vizionare placuta !!

sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Ma intorc

Ma-ntorc din nou pe genunchi
Ostenit de-a lumii vrasmasie
Ma-ntorc din nou plangand
Acasa unde-i bucurie

Ce mult am fost plecat de acasa
In asta lume oarba plina de erezii
Si acum ma simt gol si in urma uitat
De acela care candva pe nume ma chemat

Dar eu cu inima-mi zdrobita
Vin din nou la Tine Tata
Stiu ca ti-am gresit si-mi pare rau
Nu ma-ndeparta de la a Ta fata

Imi sti inima si suspinul
Si pacatul care greu m-apasa
Tu ti in mana Invierea
Si viata vesnica tot odata


Ce mare bucurie este
Sa te simti din nou acasa
Sunt liber de orice pacat
Si ma simt in siguranta

Ce mare-i sarbatoarea
Fiului venit din lume
Caci cel vesnic porunceste
Tot cerul sa se-adune

Vezi tu fiule ce pierzi
Daca nu te-ntorci acasa
Doar o vorba Lui sa-i spui
Si vei sat cu El la masa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu