Salut

Salut!
Bine ai venit pe blogul meu!!!

Vizionare placuta !!

sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Moartea lui Isus


Usoara adiere batea printre oameni
Iar gandurile lor erau ura
Dorinta insetata si indemnare la moarte
Doar glasul celor iubiti de El se-auzea in soapte

Curgeau lacrimi si sange nevinovat
Se simtea durerea unei inimi frante
Toti strigau la moarte cu isus
Dar iata cum El pacatele le strange

Dar tu ce recunostinta ai
Pentru faptul ca ai fost salvat de moarte
Ah om cu inima neinteleasa
El doar EL a fost calcat de gloate

Esti liber omule vinovat de toate
Nu meritai sa fi iertat dar El poate
Sa-ti stearga orice vina din trupul tau
Tu recunoaste ca EL e Dumnezeu

Acum Doamne vin cu recunostinta
Si vreau sa-mi cer ieratare
Caci prin purtarea mea de om
Eu sunt vinovat de toate

Dar stiu ca esti ieratre
sI DRAGOSTE dorita Sfanta
Eu sunt copilul Tau
Si inima imi canta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu