Salut

Salut!
Bine ai venit pe blogul meu!!!

Vizionare placuta !!

sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Langa tine

Legat de rauri si tras in adanc
Pierdut in dorul tau in iubire ma scufund
Apoi tras la mal de puternic curent
Deschid ochii si-n frumusetea ta ma pierd

Legat la ochii cu rosii petale
Ma duci de mana undeva
Stiu doar ca inima imi bate
Si-apoi ma vei dezlega

Simt cum ma strangi de mana
Si mai vad cum imi zambesti
Stiu ca e doar fericirea
Care mereu mi-o daruiesti

Ascult vantul si ceva imi sopteste
Imi spune sa te iau de mana
Si-apoi sa ne ea in zbor
Plutind usor spre feerie

Usor inima mi se topeste
In cuvinte mari si dulci
Usor ma iei de mana
Unde vrei ca sa ma duci ?

Ma pierd intre valuri
Tu imi dai semnale
Usor ma iei de mana
Te vad plangand in a mea cale

De ce plangi iubito ?
Dorul tie departe ?
Eu sunt mereu aici
Si te strang in brate

Ce dulce-i imbratisarea
Ma topesc in bratul tau
Parca usor ma culegi de jos
Si m-asezi intr-un cantec frumos

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu